שאלות נפוצות:

1. כיצד ניתן לאפס את המכשיר?

  • ללחוץ כ-15 שניות על המפסק עד שהנורה הכחולה נעלמת ומופיעה מחדש. (במפסק לתריס חשמלי יש ללחוץ על הלחצן האמצעי ועל לחצן נוסף לבחירה, בו זמנית).
2. מדוע האפליקציה בטלפון לא מצליחה לזהות את הרשת הביתית?
  • יש לאפשר בטלפון את האפשרות של שירותי מיקום/GPS.
  • המרחק בין המכשיר ו WIFI-  הביתי רחוק מידי.
3. מדוע המכשיר מתנתק מהרשת הביתית?
  • יש לוודא שהמרחק והקליטה בין הראוטר הביתי למפסק קרובים מספיק (10 מ' ), ועם קליטה מרבית .
  • יש לוודא שאין יותר מ 10-15 משתמשים בראוטר הביתי (תלוי בראוטר).
  • יש לוודא שהראוטר הביתי תקין.
     
4. כיצד ניתן להגדיר את המכשיר בטלפון נוסף?
  • יש להתחבר ל- WIFIהביתי שבו המכשיר מחובר אליו, להוריד את האפליקציה ולהיכנס אליה. יופיע המכשיר שמוגדר, יש לאשר אותו וכל ההגדרות שהוגדרו במכשיר הראשון יופיעו גם במכשיר השני.
5. האם ניתן להפעיל את הדוד חשמל/תריס חשמלי/תאורה באופן ידני?
  • כמובן, לחיצה על המפסק מדליקה/מכבה.
6. האם יש אחריות על המפסק?
  • יש אחריות של 12 חודשים מרגע הרכישה. חשבונית המס מיום הרכישה מהווה תעודת אחריות על המוצר.
7. מה קורה במצב של הפסקת חשמל או הפסקה של האינטרנט הביתי לרגע?
  • ברגע שהחשמל חוזר לתקינותו, המפסק יסרוק במשך דקה עד שתי דקות ויתחבר לרשת הביתית בצורה מלאה וכל ההגדרות יישמרו ללא צורך באתחול מחדש.
8. האם ניתן לשלוט במפסק גם כשאתה בחו"ל?
  • כן, ניתן לשלוט במפסק מכל מקום בעולם.
טלפון:03-6184131
טלפון לתמיכה:  03-6147615
אלקטרוזן בע"מ,
הפלמ"ח 23 בני-ברק